neděle 15. července 2012

                                      TROŠKU ZMĚNA

 Velice Vás všechny zdravím od nás z obyváčku,stále něco předělávám a natírám.Renovaci sedačky jsem dlouho odkládala a i šití nebylo za jeden den,ale myslím,že se celkem potah povedl a,že mi drobné nedostatky prominete.

Původní stav

Nová varianta



          Posílám mnoho pozdravů a přeji ůspěšný začátek týdne.Jiřina

7 komentářů:

  1. Jiřinko moc krásné,také mě čeká šití potahů,jsem na sebe zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo,moc děkuji za pochvalu a ty to určitě zvládneš!!!

      Vymazat
  2. To je pěkná změna!potahy i barva vypadají svěží pa J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Motýlku,za komentík.Látka na potahy je vlastně povlečení koupené v sekáči za pár korun,ale hned jak jsem ty růžičky viděla nápad byl na světě.Hezký den.Jiřina

      Vymazat
  3. Změna je super,jsi šikovná švadlenka.Já bych to nezvládla.Pá Alča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko,o mé šikovnosti by se dalo diskutovat a nebo ještě lépe (šikovná jak na co)!Každá z nás má svou silnější a slabší stránku.Ale děkuji za pochvalu.Já zas obdivuji Tvou zahrádku a ty růže!
      Pá,pá IKA

      Vymazat
  4. změna se povedla--je krásná.Martina :o)

    OdpovědětVymazat