pátek 22. června 2012

                                          STYLOVĚ LETNĚ


          Dnešní den jsem začala časně ráno a jak se na toto letní období patří       
jak jinak než džemem a bublaninou.Ale čas  utíkal a já nestihla ani uvařit oběd a tak místo teplého jídla byl meduňkový čaj a moc dobrý dortík,vylepšený jogurtem.





 Přeji všem krásný zbytek pátečního dne  a posílám sněžení z plátku růží.jiřina                                                                                                    

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ahoj Míšo,to jsem ještě neskončila,včer byl otrhán další keřík rybízu a dnes opět vařím džem.Ale ta práce mě baví a také tím podaruji kamarádku,takže udělám snad i radost.
      Hezký začátek týdne.Jiřina

      Vymazat
  2. Náhodou mě by takový oběd náramně potěšil!Super fotky!Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned bych Tě pozvala,bublaniny bylo až moc.Děkuji za pochvalu.
      Hezké pondělíčko.Jiřina

      Vymazat
  3. Jiřinko krásné fotky,hned bych přijela na kávičku a dortík.To já můžu :-)!
    Pa Alča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko,můj foťák klekl,tak používám mamky,ale stále to není ono
      detajlní mám rozmazané a manual nikde!Jinak pozdravuj kluky a doufám,že se ukážete s vysvědčením a dáme kafíčko.
      PA Jiřina

      Vymazat
  4. Jiřinka, krásne fotky. Toto obdobie mám rada, keď sa z domácej úrody vyrábajú a pečú všakovaké dobroty. Celý dom vždy nádherne voní.
    Andrea

    OdpovědětVymazat