čtvrtek 21. června 2012

                 Z LÁSKY K SESTŘE!!!!
Krásný podvečer všem moje milé,už dlouho jsem tu nebyla,ale neměla jsem zrovna šťastné období a tak ani nápady žádné natož chuť něco tvořit.
Pevně věřím,že se vše v dobré obrátí.
Proto chci poděkovat svojí sestřičce Alence se kterou jsem dnes prožila moc krásné chvíle a dala mi zapomenout na starosti.Je to takový živý človíček,pusa se jí nezastaví a je plná elánu,který přenáší na druhé.
Takže moje nejdražší Alenko MOC DĚKUJI. Jiřina

5 komentářů:

  1. Jiřinko tak ti moc přeji ať už je jen lépe a lépe!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Bobinko teprve dnes jsem se dostala na blog a tam na mě čeká takové překvapení!Jsem moc ráda,že jsme si užily tak super den a co nejdřív si to musíme zopakovat :-)!

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko,
    to ti musím dát za pravdu , protože Alenka je tvá sestra a zároveń má NEJ kamarádka a moc dobře vím o čem píšeš !
    Já také občas nemám tu správnou náladu a
    mě ke zlepšení nálady od ní stačí emailík a hned je mi lépe :-)
    Krásné letní dny !

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ilonko,děkuji za podporu a věř,že si vážím každé chvilky s ní!!!Škoda,že jich je tak málo.
    Měj se moc,moc krásně.Jo a blahopřeji k tomu co chystáte.Určitě víš co myslím.
    Jiřina

    OdpovědětVymazat