čtvrtek 22. března 2012

MODRÁ JE DOBRÁ

Dobrý večer,i přes velmi pracovně náročný týden jsem trošku šila a háčkovala.
Mám ráda modrou barvu a tak jsem kombinovala.Není to sice velikonoční téma,ale myslim,že to vadit
nebude.Také chci moc poděkovat za návod na motýlka.
Přeji Vám všem nadcházející dny volna plné sluníčka.Jiřina






10 komentářů:

  1. Ahoj Iko,krásně sladěno.Ty jsi prostě holka šikovná :-)))Užij si krásný volný víkend!
    Alča.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak,tak-moc hezounké,šikulka!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký večer,Alenko a Michaelo moc děkuji za pochvalu.Mám spoustu nápadů,ale tak málo času,teď si žádá mou pozornost zahrádka,ale co Vám budu povídat jste na tom určitě stejně!
    Přeji krásný zbytek sluníčkové neděle.Jiřina

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jiřinko, možná to není úplně jarní, ale letní rozhodně. Takže žádné, že nestíháš, ale hezky se pochval, jak jsi pěkně v předstihu. Moc hezké věci.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. KRÁSNÉ JARNÍ TVOŘENÍČKO.
    PĚKNĚ JE VŠE SLADĚNO.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ TÝDEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Vám děkuji za milé komentáře je to pro mne motor k dalšímu tvoření.
      Přeji krásný zbytek dne.
      Jiřina

      Vymazat
  6. Vše krásné...ale co mě zaujalo:-)ten hačkovaný pytlík...ten je super!!
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Žanetko,děkuji za pochvalu moc mě potěšila,pytlíků jsem háčkovala několik,ale většinu jsem darovala a tenhle jediný mi zůstal,ale stačí vyměnit barvu mašle a je zas jiný.Určitě zas nafotím.
    Hezký den.
    Jiřina

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinka, no to je modro-biela nádhera. Krásna práca. Závidím... Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Andrejko,moc děkuji za hezká slova.
    Jiřina

    OdpovědětVymazat