neděle 4. března 2012

ČEKÁNÍ NA JARO

                                   Dobrý večer,moje milé jsem ráda,že mě moje sestra konečne  přesvědčila ať se připojím mezi Vás ,dlouho jsem  jen obdivovala a prohlížela. Tak jsem se dnes snažila a udělala si jaro aspoň v kuchyni.Přeji Vám hezký týden.Jiřina                                  
                             
                                                   

                                                


                                          

7 komentářů:

  1. Veľmi pekne zladené. Košík je z papiera? Veľmi sa teším na Tvoje ďaľšie tvorenie.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tě mezi námi konečně vítám sestřičko,určitě se Ti tu bude líbit.
    Setík je super!
    Alča :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé Ahoj Iko,
    tebe jsem dlouho neviděla !
    To je dobře, že jsi tu mezi námi, Alenka odvedla skvělou práci ;-)
    Tak tě tu také vítám a už se těším na tvoje tvoření !
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký den, Krásně čekáte na jaro a nádherně se u Vás zelená! Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za uvítání jsem tady s Vámi moc ráda je to takový NÁŠ SVĚT!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinka moc pekné šitie a krásne farby. Nech sa Ti medzi nami páči. Andrea

    OdpovědětVymazat