čtvrtek 2. srpna 2012

                              Moje nová láska.
Po dlouhém přemlouvání jsem si v neděli přivezla tuto princeznu.
Nikdy jsem kočičku neměla a tak je pro mně vše nové(a i pro ni).


Jmenuje se Laura.Omlouvám se za fotky,ale byla dost vystrašená tak snad příště bude pózovat lépe.
Všechny Vás moc zdravím a přeji krásný víkend.
Jiřina

8 komentářů:

  1. Ta je dokonalááá!!!Posílám pusu na čumáček.

    OdpovědětVymazat
  2. Je hezounká,my máme dva kocourky,ale také bych takovou krásku ještě snesla:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, je kouzelná!
    Ať je vám spolu dobře.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, to je krásna mačička. Určite z nej bude domáci maznáčik.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Je nádherná--to bude krasavice číča :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky,
    Laurinku jsem měla možnost vidět na vlastní oči a je opravdu nádherná!
    Zase ji přijedu pomazlit.
    Pa Alča.

    OdpovědětVymazat
  7. je nádherná a taky mám tu čest ,,vychovávat" naši první kočičku a jsou to opravdu občas chvíle k nezaplacení :))

    OdpovědětVymazat
  8. ...nádherná kočička i hobby. Už se moc těším, až se odstěhujeme na hory a pořídíme si taky kočičku...jo, je krásné jít za svým snem a žít ho...Věrka

    OdpovědětVymazat